" bUkAn nAmAnyA CINTA aNdAi iA hAnyA MEMBAHAGIAKAN "

Wednesday, May 30, 2012

kEnapA ngAn AkU niE...........:-(

Ya Allah....
Aku sangat menyayangi dia....
aku terlalu mcintai dia...
aku cukup2 merindui dirinya.....
aku nak bersama nya sampai akhir nafas aku....

taapiiiii.....

nape aku sentiasa menyakiti hati dia....
nape setiap tindakan yg aku wat langsung tak pikirkan ati dia..
mudah sangat aku sakitkan hati dia..
walaupun dia cukup2 baik ngan aku..
cukup2 mjaga perasaan aku...
cukup sabar sampai sekarang ngan karenah aku...
cukup2 menjaga diriku...
menasihatiku kearah kebaikan...

nape aku tak hargai diri nya....
nape aku xbsyukur dapat dia Ya Allah........
nape aku bertindak ikut hati aku jek....
tanpa pk kan hati dan perasaan dia...

nape.... nape... nape...
padahal aku sangat2 mcintai dia.....
hati aku untuk dia jek...
hanya dia sorang....

aku xnak dia sedey.. tluka.. sebab aku...
tapi aku tetap sakitkan hati dia...
nape ley jadi cam nie........
why....???????

hurmmmmmmm.......:'(

hy diri aku jek yg tawu sume jwpannya.........:'(

No comments:

Post a Comment