" bUkAn nAmAnyA CINTA aNdAi iA hAnyA MEMBAHAGIAKAN "

Wednesday, September 7, 2011

tAnggAl 20 OgOs

20 OgOs….
tArikh yg cUkUp2 bmakna bg hubungan akU dan diE..
mAlAh….
bAgi dirikU AdAlah satu perubahan yg akan akU lakUkan….
bUkan tUk diri aku…
bUkan sUka2…
tApi……
tUk hubungan kami….

pE yg blaku antara akU dan die sElama ini..
berpunca dari kesilapan diri ini….
Yg  seakan-akan tidak mengerti apa maknanya CINTA..
PadA Erti kAta yg sebEnarrr…

Kini….
Baru ku sedar dan terus bangun dari tidO yg panjang…
Aku berjanji pada dirikU..
Pada diri nya….
Pada hubungan kami..
Yg akU akan berubah..
Berubah dari kesilapan yg telah mengguriskan ati Orang yg terlalU aku sayangi..
dAn jUga telAh mengganggU kesihatan dirinyA…



tO My hUbby…




Abg…..
wAni minta mAAf sangat2….
wAni dAh banyak sAkitkan ati abg…
hAncUrkan ati abg….

Abg….
mUlai hAri ini..
mUlai tArikh ini…..
wAni jAnji pada diri wAni….
wAni xkAn wAt Abg cam 2 ag…
xkAn…
wAni jAnji bang…
wAni xkAn sEksA Ati abg ag…
wAni akan jAgA hubungan ni bErsAmA abg..
sAmpai bila-bila….
I'allah sAmpai Akhir nafAs wAni…

Abang..
wAni tawu..
abg ngah baca ec ati wAni nie skang…..
wAni nak abg tawu yg wAni tErlalU….
tErlalU sygkan abg..
tERlalU cintAkan abg….
hanyA abg lam ati wAni…..
pcaya la…..
I luv U sO much syg……
I lUv U sO much hUbby…..=)



Sayang….
AndaikAta akU dapAt bernyAnyi….
BurUng mErak pAsti mahu mendEdangkAnnya bersamakU…
MenceritAkan keceriAan dihatikU di sAat Aku bersAmamU….
WalaUpun cume sekEtikA..
TetApi kEbAhagiAannyA terAsa hinggA mencApai penjurU lAngit sEjagAt….

Abang….


wAni Akan tUnggu hAri bAhAgiA yG abg jAnjikAn e2..
ngAn pEnUh kEsAbAran….('',)





No comments:

Post a Comment