" bUkAn nAmAnyA CINTA aNdAi iA hAnyA MEMBAHAGIAKAN "

Sunday, April 3, 2011

pAdA siApA hArUs kU mEngAdU :'(

Hujan di hujung hari
Larutkan kemarau hati
Anak ku seorang diri
Harungi tabir berduri


Rintihan hati yang luka
Membuai noda diantara kita
Ternyata hidupku hanya
Menuai duka yang tiada akhirnya



Oh pada siapa
Aku bertanya di mana aku
Cari cinta puas kutanya
Ke mana-mana tak ada jawabnya


Oh pada siapa
Mengadu lara membasuh luka
Menderita mungkin ku bisa
Menggenggam asa sebelum ajal tiba

huhu... sedey lak kan... aku xtawu pada sape harus aku mengadu.... xm feqah bape ari jek lagi nie... isaw... sangat5x! banyak lak 2 tajuk yg kena hafal... hafal semalam pun separuh jek .. x sampai bis 1 tajuk.. glerr punyerr banyak lak 2... tensiOnnn.. xtawu nk wt pe dah nie....

 lec pun xley tOlong.... bis 2.... nk luah kt sape...=( nk ngadu kat orang tu pun hubungan kitorang x Ok skang nie... sedey... sedey sangat5x! Ya Allah bantulah hamba Mu ini Ya Allah... aku sangat memerlukan bantuan daripada Mu .....



No comments:

Post a Comment